دانلود پاورپوینت با موضوع رفتار مصرف کننده،
در قالب ppt و در 216 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:آشنایی با نقش مصرف کننده در بازار و نگاه فرایندی به آن
آشنایی با اصول اخلاقی در بازاریابی
آشنایی با ارتباط رفتار مصرف کننده با سایر علوم
آشنایی با مصرف در دوران پست مدرن
بخش بندی بازار
اعتبار بخش بندی بازار
مصرف کنندگان درون بخشها از نظر نیازهای محصولی به یکدیگر شبیه باشند، و نیازهایشان با مصرف کنندگان سایر بخشها فرق کند.
تفاوتهای مهم بین بخشها شناسایی شود.
بزرگی بخش، به گونهای که توجه به آن ارزشمند باشد.
مصرف کنندگان هر بخش را بتوان با آمیخته بازاریابی مناسب جذب کرد.
مصرف کنندگان درون بخشها به آمیخته بازاریابی طراحی شده برای آنها پاسخ دهند.
تابلوی 1-1 را مطالعه کنید و به سوالات زیر پاسخ دهید:
مصرف محصولات سرامیکی تحت تاثیر چه عواملی است؟ آنها را تحلیل نمایید.
چه عوامل دیگری در مصرف لیوان دخیل است؟ چگونه میتوان این بازار را بخشبندی کرد؟
تابلوی 1-2 را مطالعه کنید و به سوالات زیر پاسخ دهید:
در خصوص یافتههای این تحقیق بحث نمایید؟ چقدر این تحولات در جامعه ما جدی است؟
مطالعات مشابهی در این خصوص پیدا نمایید. آیا مطالعات دیگر نیز این نتایج را تایید میکنند؟
این تحولات چه تاثیر در بازارهای ما دارد؟
تابلوی 1-4 را مطالعه و به سوالات زیر پاسخ دهید:
بر اساس ابعاد ارایه شده در این تابلو، تفاوت لیگها فوتبال و والیبال کشورمان را با هم مقایسه کنید.
با توجه به مولفههای مورد مطالعه در این تحقیق، چگونه میتوان از این یافتهها در جهت بازاریابی لیگهای ورزشی استفاده کرد؟
مشتریان لیگهای فوتبال ایران را شناسایی کنید، سپس آنها را طبقهبندی نمایید. هر یک از مشتریان چه انتظاراتی از لیگها دارند و چگونه باید به این انتظارات پاسخ داد؟ آن را با نتایج تحقیقی در خصوص مشتریان بیسبال در آمریکا انجام شده است، مقایسه نمایید.
نام تجاری در لیگ فوتبال ایران چه کارکردی دارد. آن را تحلیل کنید.
تعداد مشاهده: 1225 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.ppt
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 216
حجم فایل:6,169 کیلوبایت
دانلود فایل


